Damok Ungguli MSBK 600 Musim 2021

Damok Ungguli MSBK 600 Musim 2021

M. Syarifudin Azman atau lebih dikenali sebagai Damok mencetak dirinya sebagai Juara Keseluruhan bagi katogeri MSBK600. Walaupun tidak menaiki podium juara pada perlumbaan tetapi konsistenasi Damok dalam mengutip mata dan menaiki podium dalam siri perlumbaan yang sebelumnya membolehkan beliau mengenepikan semua pencabarnya untuk merangkul juara keseluruhan.

Ibrahim Noroddin, Helmi Azman, Azroy Hakem Anuar dan juga Khairul Idham Pawi sentiasa menjadi pencabar beliau dalam semua siri perlumbaan ditambah pula penyertaan Adam Noroddin pada pusingan kedua ini. Seolah tidak rasa tertekan dengan setiap cabaran, Damok sentiasa memberikan keputusan yang terbaik untuk dirinya dan juga pasukan.

Walaupun bersaing dengan beberapa pelumba yang responsif, Damok sentiasa tampil dikelompok lima terbaik. Ini sekaligus memberikan impak yang positif kepada beliau dalam menampilkan tunggangan yang dinamik.

Secara keseluruhan, Damok mengutip 105 mata, manakala rakan sepasukan beliau Ibrahim Noroddin dengan 95 mata dan Helmi Azman 89 mata. Tahniah Damok !!! Tahniah SIC Racing Team !!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *